Administratie ordenen: overzicht geeft rust en ruimte in je hoofd

Vaak word ik benaderd door mensen die zeggen dat hun thuisadministratie ‘een rommeltje’ is. Ze hebben geen overzicht meer en laten enveloppen ongeopend of leggen alles op een grote hoop. Ze voelen zich daar vaak niet prettig bij. Herkenbaar?
Op enig moment zie je zelf de noodzaak in voor het ordenen van je administratie. Of je beste vriend(in) of naaste familie dringt hierop aan. Dat zijn momenten om mij in te schakelen. Ik kijk nergens van op en samen met jou breng ik weer orde aan in je administratie. Op een manier die bij jóu past, zodat je het straks ook weer zelf kunt.

“Bij het ordenen van een administratie zie ik dat de klant weer overzicht krijgt.”

– Gemmy Baauw –

Hulp voor senioren

Tegenwoordig verloopt vrijwel alles digitaal. Zeker voor senioren kan dit een drempel zijn. Met alle geduld help ik je bij de eerste stappen in de digitale wereld. Stap voor stap nemen wij alles door en begeleid ik je door het online proces. Wil je weten hoe Facebook werkt? Of een iPad leren gebruiken? Wil je een nieuwe verzekering afsluiten of je bestaande verzekering aanpassen? Wil je digitaal aangifte doen? Een mobiel abonnement afsluiten? Voor al deze zaken kun je terecht bij GEM. Samen loggen wij in en gaan we aan de slag met jouw wensen. Of je zet mij aan het werk en gaat zelf iets anders doen. Dat kan natuurlijk ook.

Voor wie?

  • Je hebt administratief de boel de boel gelaten en wilt dit graag samen met iemand oplossen.

  • Je hebt een hekel aan het ordenen van de administratie en wilt dit door iemand anders laten doen.

  • Je wilt tips over het goed ordenen van je administratie.

  • Je wilt hulp bij je aangifte.

  • Je wilt alle verzekeringsposten wel eens nalopen.

  • Je wilt een nieuw contract afsluiten voor energie, telefonie of internet, maar weet niet waar je allemaal op moet letten.

  • Je bent op leeftijd en weet niet hoe je digitaal je belastingaangifte moet doen of wilt iets anders op de computer leren.

Wat neem ik uit handen

  • Bergen post openen.
  • Het aanmaken van dossiermappen.
  • Het ordenen van rekeningen en documenten in dossiermappen.
  • Het ordenen van de rest van je administratie.
  • Het aanmaken van mappen op de computer voor het archiveren van digitale post.
  • Het geven van simpele tips om je administratie zelf op orde te houden.
  • Het aanvragen of wijzigen van verzekeringen, telefoonabonnementen etc.
  • Het doen van de Belastingaangifte. Indien nodig: maken van een financiële planning en samen kijken waar bezuinigd kan worden.

Een aantal referenties over Gem business support:

“Gemmy is in haar werkwijze doortastend en denkt in oplossingen. Ze is meer dan betrokken bij de klus, en trekt werk naar zich toe. Bovendien is Gemmy een fijne persoonlijkheid om mee te werken en zeer betrouwbaar. Ze heeft me concreet veel werk uit handen genomen.”

“Gem heeft mij divers advies gegeven bij de opzet van mijn website. Voortvarend, flexibel, heldere no nonsens input en altijd service gericht. Over het eindresultaat ben ik erg tevreden!”

“Gem deinst nergens voor terug en is met teksten goed en vlug.
Huur Gem in voor een uurtje of twee en je zit die dag nergens meer mee.”

S. Hoffman, S&S crewcatering

“Gem helpt mij elk kwartaal met mijn administratie en weet van de rommelige paperassen altijd weer een gestructureerde stapel te maken. Alles wordt zeer accuraat en snel onder handen genomen. Dit geeft mij een enorm gevoel van rust.”

I. Bos

Tarieven

Ik hanteer eerlijke tarieven. Vanaf € 50,00 per uur, exclusief 21% BTW.

button neem contact met mij op

Neem contact met mij op

meer over gemmy

Meer over Gemmy